Helgens göranden

I går skulle Ida, Chrille, John och jag plocka svamp, men det slutaden med en promenad upp på ramberget med medhavt kaffeistället. Inte dåligt det heller! (Och idag fick vi svamp av Ida och Crille som varit ut och plockat idag, så jag kan njuta av svampmacka eller något annat svampigt i morgon i alla fall :)))

Efter lite frisk luft tog John och jag oss en tur in till stan för klippning av mitt hår. Nöjd? Njae, jo, det är väl inte helt för jäkligt och hon gjorde verkligen det bästa som kunde göras med mitt hår nu med tanke på att det var väldigt ojämna längder överallt. Till exempel 4 centimeter på höger sida, 5 centimeter på vänster sida och så mer rakat på ena sidan än andra... plus att håret behövde klippas rejält på längden
Nu ska jag försöka spara ut håret igen ...
 
Lördagskvällen spenderade vi hos Linnea och Eric, inflyttningsfest. Trevligt! Knökat med folk i hela lägenheten. Men allt eftersom droppade folk av och vi var med i det gänget som gick sist. Skönt att bara ha cirka 150 meter hem, ja riktigt gött faktiskt :)
Några av de gästerna som stannade längst, mysigt
 
Som vanligt skulle jag vakna tidigt efter att jag festat. vid 8 30 vaknade jag och kunde inte somna om. Jag räkabde snabbt ut att det blev cirka 4,5 timmars sömn. Men det har varit en lugn dag med filmtittande och matlagning. Så en liten tripp för att köpa en baklucka till Johns Cheva -55 på kvällskvisten innan hans hemfärd.
 
Nu underar jag om jag orkar plugga lite innan jag somnar, eller om jag ska lämna allt till morgondagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0