Efter tre dagars LIA ...

... vill jag med glädje meddela att jag trivs riktigt bra på min LIA-plats (praktikplats)!
 
Det är första gången nu under hela min utbildning som jag känner att jag faktiskt kan komma att trivas som vårdadministratör, bara jag hittar till ett ställe som är rätt för mig efter utbildningens slut. Jag känner att det är ett viktigt arbete som faktiskt kan passa mig utmärkt på många vis. Detta mycket på grund av min handledare som är inspirerande, kompetent, rolig och pedagogisk. Mycket bra med andra ord : )
 
I två veckor ska jag vara på den slutenvårdsavdelning som jag befinner mig på nu, sedan ska jag får prova på några avdelningar till, där vårdadministratörerna har lite andra arbetsuppgifter. Spännande!
 
Jag trode inte att jag skulle klara praktiken något vidare, men hittills har det gått över förväntan. Det har till och med blivit 8-timmars dagar fastän jag fått tillåtelse att bara göra 6-timmars dagar. Men jag ska vara observant på kroppen så att jag inte tar slut på mina energidepåer totalt, för då blir jag riktigt dålig i min fibromyalgi igen. Då är det en mycket bättre idé att dra ner på "arbetstiden" om dagarna en aning sitället för att bli hemma hela dagar utan att kunna göra någonting.
 
Klockan är inte ens 19:00, men jag skulle faktiskt utan vidare kunna somna nu. Men innan dess ska jag åt minstonne tvätta klart tvätten ... en maskin kvar i tumlaren. Sedan kan jag med gott samvete ladda batterierna till ännu en LIA-dag i morgon bitti!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka! :)

2012-10-31 @ 21:06:27
URL: http://nystanopapper.blogspot.se/
Postat av: LM

Hej
Vad roligt att höra att du trivs och att
det går bra :)
Har du tid för fika någon dag?
Kram

2012-11-02 @ 08:12:41
Postat av: L-M

Hej
Hur har du det?
Jag undrar om du kommer till mig imorgon? :)
Kram
L-M

Svar: Jo jag var hos dig : ) kram
Isabell

2012-11-06 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0