Dagens fynd

Efter dagens loppistur åkte vi hem och åt lunch. Sedan blev vi skogssugna och drog därmed till skogs.
 
Varken John eller jag har plockat svamp i Falköpingstrakterna innan, men vi tog oss en sväng åt något håll som kändes bra och på det andra stället vi stannade på fann vi några trattisar. Alldeles lagom många för att det skulle bli två svampmackor var nu på eftermiddagen. Svampmackor med ett glas rött. Himla lyxigt och gott faktiskt!
 
Tänk vad skog, och natur över huvud taget, kan få en att varva ner. Otroligt skönt, vilsamt, samtidigt som det ger i alla fall mig mer energi. <3
 
Loppisfynd
 
Skogsfynd
 
Nu ska jag fixa och trixa med mina loppisfynd medan John fixar och trixar nere i garaget. Efter det blir det troligtvis matlagning och mys med en film eller serie. Härliga lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0