LIA och lite så

Tredje LIA (lärande i arbete) veckan nu. Det är roligt! Jag har dock börjat få riktig värk och influensasymtom, men gör mitt bästa! Mer kan man inte göra.
 
Det har inte blivit mycket skrivande här på bloggen på sistone men lite saker har ju hänt faktiskt. Ingenting som är sådär väldigt intressant för er läsare så här i efterhand kanske, men jag kan berätta att jag har fikat med L-M i förra veckan. Jag har varit på GK:s i Ullared med John, Ida och Crille och jag har varit på näst sista träffen i "intuitoin och mediumskap". Annars har det nog faktiskt varit mest LIA och försök till att ladda batterierna efter det. Men om jag klarar LIA-perioden utan allt för många timmar att ta igen till sommaren är jag nöjd. Det är som sagt himla roligt att komma ut på dessa arbetsplatser!
 
En annan sak som hänt var att jag, John, syster och Robin åkte till mamma och Reine för middag och ett lite sent födelsedagsfirande av mamma. Himla mysigt och så fick man veta lite vad hon hade haft för sig i Indien. Under de 2 veckorna hon var borta var det minst en gång om dagen som jag tog upp telefonen och tänkte ringa henne, innan jag kom på att det inte gick. I vanliga fall kanske vi pratar i snitt en gång i veckan, men det kan bli mer sällan ibland beroende på hur upptagna vi är ; ). Men en sak jag kom fram till under hennes utlandsvistelse var att det är väldigt skönt att ha mamma där när man verkligen känner för att höra av sig till henne. Älskade, bästaste mamma!
 
Nu ser jag fram emot att sätta mig skönt tillrätta och kolla på en film.
 
Sköt om er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0