Kropp och knopp

Det var en bra LIA-dag idag!  Jag fick börja lära mig kassan. Roligt, men extremt trött av att ta in allt nytt. Ser dock fram emot i morgon : ). Tyvärr så har jag ryckningar i diverse muskler nu (för tillfället under vänster öga, i nedre delen av magen, höger vad och en muskel i höger arm och nedre delen av vänster sida av ryggen...), och värken kryper fram mer och mer i fingrarna, händerna, armbågarna, knäna, höfterna......and so on. Jag känner mig inte stressad, men min kropp verkar vara det. Jag tycker att min kropp ska lyssna lite mer på vad jag vill!!!
Nu hoppas jag på att snart kunna sova, och vakna i morgon med en kropp som är lika fit for fight som jag känner att jag är i knoppen. Hejja hejja kroppen, kom igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0