Guten morgen meine damen und herren!

Jag har börjat meditera varje dag nu, utan ledning från någon cd eller liknande. Det ger fantastiska upplevelser och jag känner att de här stunderna hjälper mig att hela mig själv. Så länge det känns bra kommer jag att fortsätta med detta. Som det är nu tar det bara ca 5 sekunder så är jag inne i ett meditativt tillstånd. Sedan börjar bilder, färger och känslor komma till mig, ofta som på film. Men ibland känner jag även dofter.

Nu till något helt annat. Snart ska jag försöka få liv i John, äta frukost och sedan ska vi ta oss mot Mora. Ser mycket fram emot allt detta! : )


Bilder från en prommenad vid Johns hus.

Hoppas ni får en skön ledighet nu alla som läser min blogg. Om ni inte är lediga, hoppas jag att ni har det bra i alla fall så klart! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0