Åt h-vete med jantelagen, jag är f*n bra!

Jag var ju så jäkla smart och drog fram i stort sätt hela lägenheten mitt på golvet i torsdagskväll. Energin flödade och lusten till att rensa och lägga saker på rätt plats... men direkt när jag dragit fram alla saker så var det som att någon slog mig med en klubba i huvudet och det var bara att gå och lägga sig för att sova. Haha! Sån tajming.
Här har sorteringen börjat i ett hörn ...
Så igår kväll fortsatte jag sortera lite, och idag på morgonen, men jag är inte klar än. Jag har en tendens att kolla igenom saker som jag tillverkat på olika vis när jag ska städa. Kanske mest texter och bilder. Någon som känner igen sig i det? : )
Vet ni, jag är så jäääkla duktig! Igår hade jag min sista skoldag för denna terminen, och jag har bra betyg i alla ämnen . Jag är fan stolt över mig själv! Mest eftersom jag oräkneliga gånger tänkt att jag ska hoppa av utbildningen på grund av mina sjukdomar som gör att jag inte alltid är i form till.. i stort sätt någonting. Men jag har klarat det, näst intill med bravur dessutom, wooohooo!! Nu på måndag börjar min praktik som pågår till sista juni. Det käns både spännande och nervöst.
På torsdag nästa vecka ska jag även börja min utredning om värken som jag har i kroppen. Också spännande, som bara den. Det rullar på helt enkelt.
Denna helgen jobbar John så jag klarar mig på egen hand. Saknar honom. Men snart ska jag ta mig till Mölndal för att spendera dagen med Syrran, Robin och deras små gerbiler i deras nya lägenhet. Gott det.
Ha en fortsatt fin helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: L-M

Nu blir det segerdans!!!

Du är så duktig.

Kramar

L-M

2012-05-05 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0