Är det en vanlig dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Michaels födelsedag, hurra hurra hurra hurra! Ja, idag fyller min stora lillebror 24 år. Tyvärr kunde jag inte åka upp och fira med honom, så är det nu för tiden. Man får höras av via telefon på den speciella dagen och sedan ta allt och ingenting lite mer ordentligt när man väl ses, "grattis! Glad midsommar! Happy halloween! God jul och gott nytt år!!!" Också "glad påsk!" och en kram till det förstås.

Idag har det inte varit så helvetiskt varmt i alla fall, skönt. Och kvällen var så otroligt vacker och härlig så jag önskar att tiden kunde stannat där lite. Sommarkvällar är faktiskt ofta grymt sköna, men de där bra bitarna med sommar glömmer jag lätt när solen gassar förfullt ; )

Sommarkvällsprommenad, underbart faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0