Känns rätt bra ändå

Även denna dag har bestått av pluggande hittills. Bandat med en prommenad och matlagning. Det var så fint väder i morse så jag var tvungen att ta mig upp på ramberget. Där gick jag runt i ca 1,5 timme med mina lappar med latinska ord och rabblade dessa för mig själv. Intertringiöst, pediculosis capitis, parodontit, diabetes inspiditus, Gammaglobulin-
injektion....
Riktigt härligt! Absolut bättre än att sitta inne och bli dö-trött i hövve i alla fall.
Jag försöker få ihop en resa upp till Östersund, en till Långshyttan, och en till Julita. Men det verkar inte gå så bra får jag säga. Dels finns inte så mycket tid tillgänglig, och när tiden väl finns så verkar det inte finnas biljetter till resemålen istället.

Pengar är ett annat problem, annars hade det nog gått att lösa med svindyra biljetter på något vis. Pengar brukar lösa det mesta. Men om man inte har mer än så att man klarar sig precis och kanske lite till... så får man sånahär problem att deala med. I-lands problem kanske, men jag saknar inte min familj och mina vänner mindre för det. Jag ska fortsätta pussla så kanske jag får ihop nåt tillsist :)


Guuu vad jag längtar efter att ha plats och råd med att hålla på med
sånt här igen! Så, odla och ta hand om, se växa och till sist dofta
och smaka på. Mmmm!! Det är LYX!

Nu ska jag återgå till plugget, och kolla om bakis-John vill ha någonting kanske...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag höll på att dö i garv när John berättade och Crille minns ju ingenting av det, så han tyckte det var minst lika kul :P

2012-03-13 @ 21:19:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0