Ibland händer det!

Helt utslagen i kroppen. Igen. Men förhoppningsvis är jag bättre inom några dagar igen, som vanligt. Jag får helt enkelt lära mig att leva med detta! ...och det ska la gå antar jag.
Jo men annars har jag pluggat idag. Pluggat samt träffat en alldeles underbar vårdpersonal. Ibland är rätt man/kvinna (hen?) ;) på rätt plats alltså! Alldeles, alldeles underbart att veta att det faktiskt kan vara så. Både kunnig och noggrann inom området, ett grymt bra bemötande med vänlighet, empati och ett bra mått med intresse är nämligen inte allt för vanligt, enligt min erfarenhet och mening. Men ... ibland händer det!
Snart kommer mor min hit, så ska vi käka och ha lite mor-dotter-tid tillsammans. Alltid välkommet! (I måttliga mängder) =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0