Sol, sol strålande sol

Jag kan meddela att det på senaste tiden hänt mycket och ingenting. Kämpar på som vi alla gör på vårat vis, med olika framgångsrika resultat av lösningar på våra problem. Det fina är att vi nu har solen till hjälp ett tag framöver.
Det förvånar mig att jag har så pass starka lyckokänslor för solen denna vår som jag faktiskt har, jag som mest brukar se fram emot hösten och vintern annars.
Möjligen har den här mörkare delen av förra året och bröjan på 2012 varit lite för tuff för min smak, lite ljus skadar inte det minsta! De stekheta sommardagarna är dock ett helt annat kapitel som jag inte behöver svära över än på ett tag ... ;)
Välkommen, och tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du finns gumman ! Ses snart, puss på dig!

2012-03-04 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0