Någon fyller år idag

Ja, det är väl alltid någon som fyller år, eller när jag tänker efter så är det alltid många som fyller år varje dag. Men idag är det speciellt, för John  fyller år!! : ) Det firades med hemmagjord smörgåstårta och trevligt sällskap här i Falköping i lördags. Gott och mysigt!


Morotskaka är farbannat gott!

Nu har jag fått hit rätt mycket saker till Falköping, bland annat min symaskin. Jäkligt roligt att både ha plats och tid att sy då och då. Perfekt sysselsättning när John vill vara i garaget ; ). Nu började jag med ett par grytlappar som faktiskt blev rätt fina när de blev klara.

Mitt i skapandet av grytlapparna.

Varje gång jag syr tänker jag på min vän LM, och tackar för allt hon har lärt mig hittills. Det är synd och skam att jag inte orkat träffa henne på länge nu. Man ska ta hand om sina vänner! Tror jag ska höra av mig på en gång faktiskt.
Trackback
RSS 2.0