Morgonsysslan

Förutom att tömma vattenhinken eftersom det har börjat regna igen (valfritt kraftuttryck) så har jag målat en liten burk. Jag tycker riktigt mycket om burkar, har gjort det så länge jag kan minnas. Tänk vad mycket roligt man kan ha i dem!

Originalet är ju fint ...

... men jag tycker om att måla!

Eftersom det regnar så blir det troligtvis inget målande på huset idag. Även om det är skönt att få det gjort så känner jag att min förkylning kräver lugn av mig. Ska dock försöka övertala John till en tripp till loppisen senare idag för att leta burkar jag kan måla. Får se hur det går med det.

Nu ska jag tömma vattenhinken, sedan ta en varm dusch. Kall och blöt, ingen rolig kombination. En varm dusch löser förhoppningsvis det problemet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vilken fin burk!

2012-06-16 @ 10:52:57
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0