Här ligger jag...

...och hostar lungorna ur mig. Nästan. Förkylningssymtomen har tagit över igen och blandat sig med värken. Jippi. Men jag har varit och pratat med min praktikplats idag och i morgon tänker jag gå dit. Får se hur länge jag kan stanna, men jag siktar på hela dagen i alla fall.
Hade velat träffa mina vänner LM och Ellen en sväng idag, men det gick inte. Det GICK helt enkelt INTE. Somnade fort som fan, skoningslöst. Det var nästan tur att jag hann ta mig till sängen i alla fall. Nu vill jag så gärna göra någonting, men vet inte vad det lilla ska vara förnågonting för det kan inte vara ansträngnade och inte långt från huset, även om jag gärna hade tagit mig ut en sväng.
Ibland tycker jag faktiskt lite synd om mig fastän jag blir aningen arg när jag gör det. Men, det kanske ÄR lite synd om mig när jag har det så här? Jag hoppas i alla fall på en bättre period snart, och att jag får ihop min praktik här innan sommaren är slut. Jag hade mer än gärna orkat jobba också i sommar också. Pengarna hade verkligen behövts, men kan man inte så kan man inte. Hälsan i första hand. Tur att jag hade lite sparat.
Så fort jag kan nu ska jag ta mig till Inex, en konstnärsbutik, för att köpa mig lite rejält papper att skapa konst på. Jag känner att det är saker som vill ut, och jag vill ha mer konst på väggarna både i lägenheten och i huset! : ) 

Kommentarer
Postat av: Gabe

Här sitter jag! Och väntar på igår... dagarna rinner ur min hand, fortare än jag förstår...



Hoppas du blir kry snart BellaBlue!



/Gabemeister

2012-06-12 @ 23:00:05
Postat av: Isabell

Danke, Gabe! Vart kommer de orden ifrån? En låttext kan jag tänka?

2012-06-16 @ 06:20:11
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0