God morgon, och glad midsommar!

Jo, detta blir nog bra, men började inte överdrivet bra kan jag säga. Förkylningssymtomen har blivit värre igen. Men det tänker jag ignorera och ta mig ut till båten och troligtvis blir brännö vårt stopp. Mamma, Reine, brorsan och hans tjej (Sofie) och Soffies föräldrar blir det, + jag. Om det går enligt planerna ska vi till Brännö där syrran och Robin har fest. Låter underbart! Jag är extremt glad bara över att få träffa min fina familj. 
 
Igår var jag faktiskt till praktiken, halva dagen. Himla roligt!! Sen skulle jag bara till willys och handla lite innan hemfärden då jag kunde vila upp mig lite. Men när jag stod och skulle betala så var pengarna slut... sådär tråkigt. Det enda jag kunde komma på ftersom jag glömt min telefon hemma, var att gå till banken. Ca 2 timmar senare var jag hemma. Det blev ett större projekt än jag tänkt mig med att handla en matkasse på Willys kan jag lugnt säga. Vanligtvis tar det uppskattningsvis 10 minuter i affären och 10 minuter för hemgång. 
 
Ja men då ska jag kicka igång dagen, och gübben bredvid mig (som börjar sin färd mot London om ca 45 minuter). 
 
Gräslök är sommarlycka för mig och får symbolisera en bit midsommar idag 
Glad midsommar, och sköt om er! : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0