Jag är glad ...

... att jag bestämde mig för att ta mig till Ida och Chrille igår för lite grillning och TP, istället för att sitta hemma och göra vad jag gjort nu i stort sätt dag ut och dag in i veckor... kolla serier/film, äta och tänka på allt jag skulle vilja göra men inte orkar/kan. Jag kände mig ändå okej igår, om än trött, så okej! En mycket trevlig kväll. Helt klart. Och TP-omgången blev ganska jämn, men geniet Chrille vann, inte helt otippat ; )
 
Dagarna upp och ner, nästan värre än en berg- och dalbana. I förrgår hade jag sådan värk i muskler och på kroppen så att det till och med gjorde ont att ha kläderna på sig. I går hade jag bara lite värk, men var så förbannat trött och hade små ryckningar i en del muskler. Idag verkar det som att jag är bara lite trött och har bara lite värk.
 
Så eftersom jag mår så pass bra idag tänkte jag ta en tur till Backaplan för att köpa mig ett liggunderlag till den kommande helgens äventyr, samt en ficklampa som jag kan använda på vinden. Sen ska jag på inflyttningsfika hos bästa Linnea! :D
 
Sköt om er!

 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2012-07-08 @ 12:45:06
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0