Vad som får mig att fungera ...

... någorlunda, ibland, men tydligen inte idag.
 
Idag är jag så förbannat skittrött på min kropp som inte vill lyda mig. Idag fungerar inte ens pillren nedanför som jag varje dag försöker trycka i mig med jämna mellanrum för att jag ska må bättre.
Lifesavers in a way
 
Så nu ligger jag, en aningen bitter, kvar i min säng med datorn i knäet. Och jag som har varit motståndare mot alla sorts piller och tabletter större delen av mitt liv. Men någon gång kommer man till en vändpunkt när man inte kan vara så envis längre ...
 
Men jag tycker nog att det hade varit trevligare med dedär dagliga "livräddarna" om de sett ut på det här viset istället:
Hårda fruktsmakande karameller från Amerika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0