Vad gör jag?

Städar och lyssnar på "sommar i p1" på mp3. Just nu lyssnar jag till Lars Lerin, fantastisk konstnär! De första minuterna har varit mysiga och lite roliga att lyssna till, möjligtvis på grund av den breda värmländskan? Tror detta blir spännande.
 
Gårdagen var faktiskt hemsk av värk och trötthet, men idag mår jag bättre! Jag hade bestämt träff med mamma för flera dagar sedan, igår kväll skulle jag dit. Jag ville inte ställa in så jag tvingade mig dit, vilket var ett bra beslut trots att jag nästan grät på vägen dit av ovannämnda orsaker. Efter akupunktur (eller pärlor blev det den här gången), healing och en härlig film så mådde jag faktiskt bättre. <3 
 
Lika bra att få allt städande och packande gjort så länge energin finns kvar, för i morgon vid 04:50 börjar min resa mot Östersund. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0