Peppar peppar ...

Jag verkar må bra idag med. Vågar knapt skriva det för att kanske bryta den magiska förtrollningen som verkar göra att jag fungerar, jag fungerar!
Nu har jag ätit en bra frukost, diskat, dammsugit, färgat och klippt håret... ska städa lite till innan jag ska laga lunch och sedan åka ner på stan en liten sväng för att hitta lite saker till bröllopet som jag ska till i helgen. Efter det ska jag fika med Therese, vilket var alldeles för länge sedan. Sen vidare till mamma, ser fram emot allt detta!
 
Som sagt vågar jag knapt skriva om varken planer eller att jag mår relativt bra, men jag tar chansen och gör det i alla fall. Dags att fortsätta med denna dagens sysslor : )
Man har själv ett ansvar för att saker och ting ska bli som man vill. Samtidigt känns det
bra för mig att ha tillit till att skaker och ting ordnar sig, att man faktiskt inte är ensam i
allt även om det kan kännas så ibland. Jag hoppas att vi alla har vänner, familj och
möjligtvis andra energier som tycker om oss, hjälper oss och försöker guida oss rätt i de
svårare stunderna. Annars också så klart : )
 
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0