Samla ihop mig, tack!

Även om jag vaknade med världens huvudvärk, igenklistrade ögon och ont i typ alla leder som finns, så känns det rätt bra idag faktiskt. Jag har fått någon slags kämparglöd, jag ska fanimej klara det jag satt mig för att klara!
Lite energi får jag genom att tänka tillbaka på hur underbart det var att bo så här, och att jag faktiskt vet att jag ska försöka bo så igen. Längtar efter att ro, och få ro, känna ro, ro... Vår fina lilla guling till eka var en källa till lugn och ro för mig.
Idag har jag halvdag i skolan, känns bra. Lektionen för dagen är arbetspsykologi. Otroligt spännande och roligt faktiskt! Efter skolan ska jag köpa mig kents nya album. (Det blev inte av igår eftersom John kom förbi och hämtade Hariett direkt när jag slutat skolan.) Men...
...jag ska inte lyssna på albumet med en gång jag kommer hem. Först måste jag plugga till en liten tenta jag har i morgon, SEN ska jag belöna mig med lite lyssning på hög volym. Ja, det måste väl ske innan kl 10 antar jag, så får planera in det lite smart där i alla fall : ).
Och håll tummarna för mig är ni snälla. Jag kanske, kanske får ett boende för ett år framåt, med eget förråd till. Det hade varit helt underbart!!! Som det är nu har jag mina saker spridda på fem olika ställen. Hela jag är utspridd, vill så hemskt gärna få en chans att samla ihop mig. Tack!

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummarna för dig :D

2012-04-26 @ 09:40:45
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0