"No problem ...

... klart som tusan att jag kommer komma ihåg vad det här ur-mysiga 1700-talsstället heter när jag kommer hem igen." Eller inte. Men det var helt fantastiskt mysigt att sitta och ta ett par glas där i alla fall. Hela helgen i Halmstad med John var faktiskt rolig och mysig faktiskt.

Alltså, öl ÄR gott. Helst en lite halvmörk öl, mmm ...

Vandrarhemmet var helt klart godkänt

Skönt att vi kunde gå in till stan på högst 10 minuter från vandrarhemmet. Förutom öl så blev det mat på Harrys, nån öl vid vattnet, (det låter som att vi bara drack öl den här helgen. Men det gjorde vi inte. Vi drack vin också ; ) nä skämt å sido,) kollade affärer, strosade, och jag tvingade in John i en kyrka.


Ni som känner mig vet att jag är en sucker för medeltid och andra tider bakåt i tiden, då även gamla kyrkor. Det är något helt otroligt och fantastiskt med vissa kyrkobyggnader och dess historia! Även om jag inte kallar mig direkt troende så tycker jag det är skönt att gå in och uppleva byggnaden, lugnet, och tända ljus för dem man tycker om samt de som inte finns med oss fysiskt längre.

Jag är kattvakt, och det låter oroväckande från köket, bäst att springa och se efter vad katten håller på med!

Kommentarer
Postat av: L-M

Hej Gumman

Vad tror du om en lunch i veckan?

Kram

L-M

2012-04-24 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0