Äh, kommer inte på nån vettig rubbe ...

Efter 13 timmars bilresa inkusive en mat-paus, en felkörning och avlämnande av bror plus Sofie i dalarna, så var jag hemma i Götet igen strax efter 22 igår kväll. Resan kändes förvånansvärt lätt faktiskt. Jag misstänker att det var det underbart goa, härliga, roliga och älskade sällskapet som bidrog till detta. Kan inte tro att häftet om anatomi- fysiologi och sjukdomslära hade så mycket med det att göra faktiskt... ; ) Men en del plugg blev det i alla fall.
Idag hade jag medicinsk dokumentation på morgonen, och efter det en mer eller mindre oväntad anatomi-lektion som blev riktigt, riktigt bra faktiskt. Vi var en handfull elever (av några över 30 st) som lyssnade uppmärsamt på vad våran lärare/doktor/föreläsare hade att säga om psykiska sjukdomar och begrepp. När man är så få personer har man all chans i världen att ställa frågor och vara lite aktiv, lite mer som ett samtal än en regelrätt föreläsning faktiskt. Mer sådant tycker jag!
Tyvärr har det inte alls gått bra med maten idag. Skit alltså, säger jag! Nu har det gått så många år att jag verkligen borde vara frisk, men det är väl bara att kämpa på antar jag. I morgon är det en ny dag, med nya tag. Och imorgon kväll ser jag fram emot mitt andra kundaliniyoga-pass. : )
Nu ska jag lägga ner bloggandet för ikväll för att fortsätta med att koncentrera mig på excel. Har en tenta i morgon, och jag känner mig inte alls så säker på att jag lyckats banka in kunskaperna som krävs för att lyckas med denna tentan än. Plugg, plugg. In i det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0