About surroundings, roots and longing

Visst är Göteborg bra på många sätt och vis. Jag är himla glad att jag följde min dröm och flyttade hit för lite över fem år sedan. Göteborg har gett mig mycket, kanske precis det jag behövt hittills. Men...

De översta två bildenra är från Rödön. Nedersta vänstra är tagen nedanför vårt hus i Hofors, och nedersta högra utanför sista lägenheten i Falun, annan jag flyttade till Göteborg. 

...för att jag ska kunna känna mig hel och hemma behöver jag mer sånt som på bilderna ovan visar. Det är mitt ursprung, min upväxt, en stor del av den jag är.  Jag saknar naturen, lugnet, närheten och tryggheten så himla mycket. Längtar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0