Simma, i popcorn?

I morse klockan 07:30 mötte jag upp en klasskamrat vid rambersgvallen för att simma lite innan skolan. Härligt! Duktigt! Idiotiskt? Nä... faktiskt riktigt riktigt skönt att starta dagen på det viset, och att simma när det inte är så mycket folk i basängen är guld!
Men jag kan inte komma ifrån att jag stör mig på allt segt folk (gamla söta tanter och farbröder) som simmar segre än sniglar tar sig fram. Dock inte mycket att göra åt det. Jag får helt enkelt fortsätta att simma om dem flera varv och vara lite ivägen jag med....
---
Dagens 2x3 timmar långa lektioner bara flög fram tycker jag. Anatomi, fysiologi och sjukdomslära, samt teambuilding, stod på schemat. Riktigt intressant! Att vi har inspirerande föreläsare/lärare gör ju inte saken sämre. Sånt gillas!
---
I morgon är det fredag vilket jag också ser en massa fram emot. Inte minst för att John kommer hit! Men nu ska jag sätta mig för att plugga lite latin och hälso-sjukvårdsadministration. Som sällskap har jag en skål med härligt salta popcorn och ett stort glas vatten. Bara att sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0