Nej nej nej, där blir det nej!

Jag säger Nej! till förkylningen som inte vill ge sig, utan bara blir värre var dag. I natt hade jag feber och hostade så jag väckte mig själv.. men nu börjar torr-hostan förvandlas till slemhosta, vilket tydligen tyder på att infektionen börjar läka sig själv? Jaja, det enda jag kan göra är att stå ut och vänta på att kroppen själv ska ta hand om skiten.
----------
Jag blir lätt irriterad på att jag inte kan göra någonting med bilderna som jag lägger in, och inte heller göra mellanrum mellan text-stycken... därför delar jag numer av styckena med ------ som ni säkert märkt. Och alla bilder blir i originalstorlek och går inte att flytta på när jag väl ladat upp dem. I-lands problem så det skriker om det! Men det skär lite i mitt media(la), korrekta hjärta må jag säga, när designen inte stämmer över huvud taget... När vi nu är inne på detta hade jag mer än gärna designat om min blogg så den blev lite mer "jag". Tyvärr har jag inte de kunskaperna och prioeriterar inte för tillfället att sita och lära mig det från grunden. Sen kanske!?
----------
Idag ska jag på studiebesök till en vårdcentral. Blir säkert bra. Sen blir det skrivande för hela slanten, med korrekt fingersättning och allt. Det går framåt må jag säga, även om det går grymt mycket snabbare att skriva på mitt eget vis med min egen fingersättning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0