Ge mig en vinterdrog, ge mig sommarsnö

Nu har det gått för långt. Igen.
---
Inte allt för illa, men för långt. Med maten. Så nu på morgonen har jag satsat på en, så gott det går, sockerfri frukost. Surdegsbröd får det bli här framöver ett tag. Jag ska försöka sno åt mig en början av mamma, så jag kan mata degen och få den att fortsätta må bra. Vill baka eget gott surdegsbröd! Blir med största sannolikhet lite billigare, och godare, än att köpa också.
Förhoppningsvis kommer detta att mildra mitt sug och så snart jag blir liiite friskare ska jag träna. Så det så! I går kväll bestämde jag mig för att ta en promenad på morgonen, men då ösregnade det så var inte grymt pigg på det då. Vi får se hur vädret ser ut innan dagens lektion börjar, om det är uppehåll tar jag nog en promenad till skolan i alla fall.
---
Detta med mat alltså, heaven and hell. På riktigt. Som heroin?


Kommentarer
Postat av: Carola

Allt är inte vad det synes vara, allt det underbara blir ibland till bara.

Men om man aldrig vågat så hade det alltid bara varit BARA.

Men man kan ju vara perfekt från början förstås och aldrig tveka, NÅÅgonnnsin. ;0)

hihi visdomsord efter 1 starköl och 1 veckas tvätt (sex trappor ner sex trappor upp) matlagning och lite gos med mitt barnbarn 9 månader som tycker det är OOOOtäckt när mamma inte syns ;0).Kom hem från Malmoe idag kl 12:30 sedan har dagen gått med TVÄTT lite städ blomvattning osv. NÄ nu tar jag en öl till. Kram

Carola

2011-09-21 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0