Befinner mig i ett litet paradis, med feberyra

Ja, nu sitter jag i Falköping med lätt feber. Kul. Nä, men rätt mysigt. Nu tjatar jag, jag vet, men datta ställe känns lite som ett paradis. Rymligt, mysigt, och jag kan göra allt möjligt och nästintill omöjligt här när helst jag känner för det. Nästan. Så är det ett grymt plus att John bor här och umgås med mig, såklart : )

Först var det planerat att jag skulle åka ut med ett gäng grymma tjejer till en stuga över hela helgen och bara ha det bra, och innan dess käka lunch och bowla innan dess med min fina klass. Istället får jag ta det lugnt här hemma istället. Detta kan inte sägas för ofta: det blir aldrig som man tänkt sig.

Jag såg bilder från Falun idag på facebook, och herre vad jag saknar och känner värme för den staden! Det är liksom, ett hemma. Mitt hemma. Vi får se vart någonstans jag hamnar efter jag pluggat klart om 1,5 år ungefär. Kanske borde jobba i Gbg ett tag innan jag drar? Det är långt kvar, vi sår helt enkelt se hur det blir! 

Kommentarer
Postat av: kärlek och trots

Men vad trisst att du har feber. Men men befinner man sig i paradiset går det an att ha feber ;)

Kan du inte försöka får praktik i Falun? Hade kanske varit något att bygga ett framtida jobb på!



Vi saknade dej igår! Har sagt at vi skall försöka ta en "afterschool" en gång i månaden. Det blir trevligt ;) Krya på dig nu tjejen!



Kramis

2011-10-08 @ 17:29:28
URL: http://lillavild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0