Modelejonet hakar på

Nu på morgonen jag har pluggat, pluggat och pluggat. Och städat lite. Sedan satte jag mig vid datorn, nu, och min vana trogen var facebook den första sidan som mina fingrar som av sig själv loggade in på. Där möttes jag av Idas otroligt härliga humor. Och jag var inte sen att haka på. Så nu har jag suttit här ett tag och skrattat för mig själv, pinsamt men sant. ; )

Om allt funkar så ska det här vara en länk till upphovsmakaren till detta grymt fina mode.
Ja, för ett riktigt mode blir det väl om någon hakar på?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha, gött!! DU är för gå du! :D

2011-11-03 @ 19:42:55
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: L-M

Hej Isa

kan du ringa mig. Det behöver inte vara ett långt samtal vill så gärna tala med dig.

Kram

2011-11-07 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0