Hejja mig!

Ja, hejja mig! Nu har jag ringt två tiktigt viktiga samtal som jag dragit på, och det gick bra! Ni som känner mig vet att jag mer eller mindre avskyr att prata i telefon, speciellt med myndig-
heter och liknande. Men som sagt, det gick bra, faktiskt över förväntan för min egen del!

Ja men idag blir det plugga. Som igår. Har en massa latin som ska gnuggas in i hjärnan, samt en massa lagar som ska kikas igenom och skrivas om. Bör även titta på hur jag ska lägga upp min broschyr som jag (och hela klassen, individuellt) har i uppgift att göra.
Ska nog försöka få in någon form av träning idag också hade jag tänkt, får dock se vilken form det blir. Simning? Indoor walking? Promenad? Tänkte börja med något konditionsaktigt i alla fall eftersom det var evigheter sedan jag tränade något sist. Någon strö-simning här och där och någon enstaka prommenad har det la blivit ett par gånger i månaden kanske. Högst? Men jag vill komma igång på riktigt. Får se hur det blir med det. Men jag känner mig faktiskt rätt pepp, och har gjort det ett tag nu, vilket bådar gott!
Här nedan visar jag det förklädet som jag målade till syrrans kille när han fylde år. Deras bandlogga. Inte 100% men rätt likt i alla fall, och om man inte ser till att det ska vara helt likt originalet så blev jag faktiskt nöjd! :)
Anamorph


Kommentarer
Postat av: L-M

Snyggt!

Vad heter hjärtmuskel, hjärtmuskel vinge, hjärtklaff, horhinna och bukhinna på latin?

Kram

2011-11-14 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0