En helg med mamma

Det känns som att varje rubrik jag sätter, och kommer att sätta i framtiden, skulle kunna vara: "Det blir aldrig som man tänkt sig".

I helgen som var, var det tänkt att jag skulle ta bussen till Karlstad för att hälsa på Lisa. Istället vaknade jag på lördagsmorgonen med en känsla av att jag blivit överkörd av en buss. Ipren, Alvedon och en vända till sängen igen var det som gällde. Fyra timmar senare, lite frukost och tid med min mirakelmamma (<3 <3 <3) så mådde jag bättre. Det blev en lugn helg hos mor min med en massa, massa pluggande inför anatomitentamen som jag har i morgon. Har setat och pluggat nu på morgonen, och ska la fortsätta med det efter detta inlägg också.

Jag känner mig till viss del fortfarande överkörd av den där bussen, och jäkligt illamående!!! Har faktiskt en hink bredvid mig om det skulle bli akut. Nu åter till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0