Denna blogg startade jag av tre anledningar:


1.
För att visa mina nära och kära vad jag håller på med om dagarna.
2. För att inspirera andra människor med mitt pysslande.
3. Som en slags dagbok där jag kan gå tillbaka och se vad jag pysslat med.

Alltså inte för att skräpa ner den med kverulerande.
Inget skitsnack, inget ömkande, inga skitsura miner.

Men ibland är livet inte snällt mot en. Och ibland är livet snällt mot en men man kan inte för sitt liv, hur man än försöker, må helt bra i det. Just nu är en sådan period när allt känns mer eller mindre skitsvårt och meningslöst. Och jag har god lust att bara ösa ur mig allting... men inte en enda sak blir bättre av det. Inte en.

Så, om jag ska skriva här på bellatrixofix så ska det vara bra saker, så att jag får tillba min må-bra-feeling i bloggen. (Jag har faktiskt en pararell blogg som jag kan skriva av mig allt
skit i, mohahahahaaaa. ; ))

Nu gör jag ett försök då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0