Vad jag gör...?

Jo...jag äter svamp/guacemole-mackor, har melodifestivalen på tv:n och bloggar... just nu spelas min favvo-låt med The Moniker, får se hur det går. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket bara jag får lyssna på den när jag själv vill så. Annars är jag måttligt intresserad av melodifestivalen men orkar inte göra nåt annat just nu.

I dag var jag till Ikea en sväng. Hittade ingenting av det jag sökte men kom hem med en liten kasse andra nödvändiga saker till köket, bl a skärbräda, kanna, ljus.... spännande, spännande. Funderade på att svänga någon bägare med Linnea och Jannica men film med Gabriel lite senare är inte dåligt det heller, så kanske jag får lite av den vila som jag behöver.

Igår skrev jag min första låt-text. (iaf mer seriösa...) Mer ska jag inte avslöja, men riktigt kul var det. Men så ska det jäklas, och min dator dog idag!! Jag hoppas verkligen att det går att göra någonting åt det så jag får fram texten, och alla bilder som annars går förlorade!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Datorn lever!!

2011-03-07 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0