60´s och gröna fingrar?

Jag vaknade i morse med... nada planer för dagen. Efter ett par våfflor och ett glas nyponsoppa gjorde jag i ordning mig och följde med Gabe till Partille. Medan han besiktigade bilen så shoppade jag i Allum. Kläder. Himla härlig dag!

Gillar min murgröna i kannan... och mitt 60-tals inspirerade hörn av bordet. <3

Lyssnar på 60-tals musik och har precis knäppt en öl, för att jag var så grymt sugen på det. Lite senare blir det tacos, och troligtvis film med Gabe. Om inte Ida och Crille vill komma över och spela settlers med oss, får se vad de svarar. Det blir en lugn kväll i alla fall eftersom jag ska arbeta som vaktmästare i allhelgonakyrkan i morgon.

Igår eftermiddag kom syster på besök. Vi satt och gjorde inbjudningskort till hennes studentfirande den 7/6. Blev fint : ) När Robin kom och hemtade henne var tanken att jag antingen skulle gå ut, eller höra av mig till T för en kopp kaffe och gos med Loke, men jag somnade på studs. Sånt som händer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0