Love loppis!

Idag var jag upp föra alla andra i huset. Men det betyder inte att det var sådär överdrivet tidigt, utan faktiskt ganska sent! Vid halv 10 eller så. Jag sover som en stock här uppe! Mycket och länge, men även små powernaps lite då och så. Måste vara en kombination av luften och lugnet. det är min teori i alla fall. (Iofs så blir det inte mer än ca 8 timmar per natt ändå och det är la rätt lagom. Det är bara jag som har vant mig vid att sova alldeles för lite på senaste tiden, kom jag på!) ZzzZzzzzZzzZzzzzz... sova är riktigt gott ibland!

Jag började i alla fall denna dagen med en god kopp kaffe och en bit grovt bröd med pålägg, i strålande sol.

Därefter åkte Caroa och jag till ett loppis i stan där vi var säkert i närmare ett par timmar! Helt otroligt bra var det. Det är billigt, välorganiserat och det gick att hitta snygga grejer. Hittade 6 st böcker och närmare kanske... 10 klädesplagg. Priserna på loppis här och i Göteborg går ju inte att jämföra över huvud taget. Det dyraste jag köpte idag kostade 40 kr och det var en fräch, snygg, kavajtröja med huva. För att få plats med allt på flyget hem så köpte jag även en röd resväska... Ser knapt använd ut fastän den är av äldre modell.  Rätt fin fakitkst. 40 kr. I love Loppis här uppe! Och det finns en del sådana kan man säga.

Resten av dagens sysslor har bestått i att äta goda kroppkakor, kasta tre rundor dart med den delen av familjen som befinner sig här uppe, läsa och.... vila. Sämre kan man ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0