Söta drömmar...

...eller?

Det kändes änna lite högtidligt när jag utan ett ljud, med saxen i högsta hugg, gick utanför dörren för att plocka ihop 7 sorters blommor. Det gick smidigare än vad jag hade trott, och även om jag övervägde att hoppa över hjärsgården som omger huset så tog jag mitt förnuft till fånga och skippade det.

Men tyst var jag, från det att jag gick utanför dörren fram tills att jag vaknade på morgonen. Vem drömde jag om? jo, för det sägs att man ska drömma om den man ska gifta sig med i framtiden. Men det hoppas jag verkligen inte! Jag tänker inte avslöja vem jag drömde om, men det skulle bli lite knasigt om jag skulle gifta mig med den karln, även om det inte hade varit helt omöjligt.

Som tur var så somnade jag om och drömde ännu en dröm.
Så nu är det bara att vänta och se :P


Kommentarer
Postat av: Gabe

Jag hoppas det var en karla-karl! Fast han får inte vara kvinnomisshandlare!

2011-06-25 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0