Life goes on

Det turbulenta som jag var inne lite på för något inlägg sedan har inte lagt sig, utan här har det hänt grejer!

Just nu är jag uppe i Östersund hos far min för att fira midsommar. Jag har kommit in på Vårdadministratörs-utbildningen till hösten, och jag har flyttat! Bor kvar i göteborg, men som inneboende med ett eget rum i centrala Göteborg. Det känns förvårnansvärt bra!

Saknar mina växter lite som jag hade på min balkong... de står kvar men ska flyttas till mamma så snart tillfälle ges, eftersom jag inte är där längre för att sköta dem.

Igår var de lite finare väder så Robin, Maria, Isadora och jag for till jamtli för att kika på djuren och de gamla, underbart fina husen!

Här visas en liten del av mitt lilla rum i Göteborg. En tältsäng och en liten garderob är allt jag har till möbler än så länge, men de kommer, det kommer. Trivs faktiskt bra än så länge i alla fall! :D

Nu ska jag gå och kika om far min behöver lite assistans i köket. Snart väntas det en förhoppningsvis grymt god och trevlig midsommar-middag!

Glad midsommar på er, och glöm inte att ta hand om varandra!





Kommentarer
Postat av: Gabe

Glad midsommar! Kommer fortsätta följa din blogg! :)

2011-06-24 @ 21:44:17
Postat av: Isabell

Hoppas du hade en bra midsommar du med på ditt arbete!



Gör så du, och lämna gärna en kommentar då och då när du känner för det : )

2011-06-25 @ 12:20:58
Postat av: Katja

Googlade Vårdadministratör/ Östersund och hamnade på din blogg.



Men heeeej! Vänta! Ska du gå Lernias utbildning till Vårdadministratör på distans i östersund nu till höst? Jag har nämligen också kommit in! :)



Hälsningar Katja

2011-07-02 @ 23:13:41
URL: http://www.yttikthewiiildcat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0