Jag har hört...

...att idag skulle vara sista soliga dagen här på en vecka.

Så jag har tagit tillvara på den rätt bra tycker ja genom promead och läsning i solen. Men inte allt för länge för j*klar vad varmt det är!! Förutom de soliga sysslorna har jag övat på att sy knapphål för hand, stickat, åkt och shoppat mat och lite allt möjligt (tog ca 3 timmar, det är väldiga avstånd här!!). Lagat blomkålssoppa, ätit gräslök och salladsblad direkt från landet..... kollat på en gammal vampyrfilm som är/var så pass gammal att de spelar över nå väldigt (skådespelarna alltså, vilket kan vara rätt charmigt ibland ;)).

Äh, datorn segar så hemskt att jag inte orkar lägga upp bilder ikväll. Hoppas på bättring i morgon så jag kan lägg upp nån bild då (ser lite trevligare ut så tycker ja!).

Försöker att inte lägga över bilder/ta onödigt många bilder här heller eftersom jag vill spara på batterierna i kameran så mycket jag kan, eftersom jag inte har någon laddare med mig hit. Glömde även laddaren till min ipod där jag är mitt uppe i en grymt spännande ljudbok... håller tummarna för att batteriet håller tills boken är slut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0