Dag 1

Första dagen som arbetslös har sett ut som följer:

07:15 - Väckarklockan ringer, dags att gå upp.
07:16 - får ett peppande sms av Therese om att komma ut på den härliga promenaden vi planerat.
08:00 - Möter Therese för lite över en timmes prommenad, Lovely!
- Hem och duscha, göra sig i ordning, äta en god frukost!
10:20 -  Åker till arbetsförmedlingen för inskrivning.
-  Köper skor till en klänning jag ska ha i sommar...
-  Hämtar ut linser.
14:30 - Laga, och äta, hamburgare. Gott!!!
- Sola på balkongen med en bra ljudbok i öronen...
- Somna på balkongen och bränna baken...
17:30 - Blogga.

Sen har jag planerat att kolla på en film.
Rätt soft dag faktiskt, som har gått jäkligt snabbt!

--------------
Här om dagen klippte jag mig, blev rätt nöjd faktiskt. Saknar längden på de längsta ställena bara... men jag kan ju tyvärr inte göra någonting åt hur snabbt håret växre... så det får la komma med tiden! : )

--------------
Igår firade jag, Therese och Gabe lite här hemma med en middag.
Lite senare kom Oskar och joinade oss ett tag : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0