När ska jag hitta rätt?

Dagens musiklektion var heaven and hell. Jag slets mellan total lycka och.. ja... typ långt ner på andra sidan skalan. Läraren är helt underbar! Gruppen verkar också kanon. Men detta kanske inte är min grej i alla fall?

Sjunga, leka, dansa, göra ljud, beats, klappa händerna, röra sig till musik... låter som rena drömmen? Ja. Så varför ska jag göra det så svårt för mig själv att bara kasta mig in i och kunna? Klart jag gjorde, och mestadels gick de la bra, men självklart är det lättare att fokusra på det som gick lite snett, som egentligen inte har någon större betydelse i den stora. Ja, ja. Nya tag i morgon. Då ska vi bl. a köra namnlekar. Ha! : ) Ja, detta är inriktat mot förskolebarn.

Sol ute
Sol inne
Sol i hjärtat
Sol i sinne


Solen lyser med sin närvaro. Jag känner att jag borde gå ut och ta en promenad nu när dagens föreläsning på eftermiddagen blev inställd, men näää... städar lite här hemma och smådeppar istället. Det känns lite mer rätt just nu.


Kommentarer
Postat av: Karrow

Jag tycker att det gick jättebra! Har själv svårt att kasta mig in i saker så där, även om jag vill och gör det när jag är hemma. ;)



Det kommer säkert att gå bättre när man väl kommer in i det och man känner till gruppen bättre, vettu. :) Det löser sig!



Vad tyckte du annars? Jag är riktigt spänd inför vad morgondagens lektioner kan innehålla...på ett positivt sätt. :D



Hej igen, förresten. Jag glömde svara på kommentarerna och nu går vi ju i samma klass. ;)

2011-01-20 @ 14:53:44
URL: http://captainkarrow.se/
Postat av: Karrow

Svar

Tack så mycket! :) Ja, man måste ändra lite...ibland går man för länge i samma frisyr, haha. :P



Varsågod! Jag hoppas att du känner att det här ändå är rätt för dig, jag kände samma sak igår efter introduktionen. Det var något som inte stämde, jag blev tveksam och så...men idag kände det helt underbart och jag förstår inte varför jag tvekade. Men som sagt, det kommer säkert när man har lärt känna gruppen lite också. :) Nya människor som man ska gå med i ett år! :)

Men tänk inte på det som gick fel, det gick säkert fel för alla någon gång idag. Dessutom, så är alla säkert nervösa och lite knasiga nu innan man har pratat med allihop och lyckats tyda vilka filurer alla är. :) (mycket "alla" där, ja...hmm)



Det ordnar sig alltid! Deppa inte. :)



Ha det gött!

2011-01-20 @ 18:08:10
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0