Lyckad tjejmiddag!

7 goa glada tjejer var vi här hemma igår. De första ramlade in vid 18, den sista gick 02:30. En helt fantastisk kväll med mat, vin, vatten och lite öl. Spel, en massa tjatter och skratt. Helt fantastiskt vilka vänner jag har!

Idag har jag plockat lite här hemma, men jag fick hjälp igår också av tjejerna och Gabriel. <3 Så de var inte så mycket kvar. Jag lunchade med Therese, Oskar och Loke hemma hos dem, sen blev det biblioteket en sväng innan jag tog tjuren vid horna och började skriva på min hemtenta. Har kommit rätt långt nu, känns bra.

Något som känns mindre bra är this fukking väder! BLÄ! Men men, de går ju över det med. Jag kan bara säga att regn, slask och ishalka inte hör till nå favoriter.

I morgon ska jag på mn första föreläsning för detta året. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa.
Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0