Det är inte direkt så...

...att jag känner att jag har någonting direkt att skriva. Det är mer så att jag känner mig manad till att prestera att litet inlägg för mina trogna läsare ; ) Skämt å sido.

Efter noggrannt övervägande bestämde jag mig för en tallrik gröt till frukost. Bra de, för egentligen kände jag inte för att äta någonting. Nu ska jag bä(e?)dda, läsa och spela lite gitarr innan jag drar mig mot stan med Linnea. Lite shopping har aldrig skadat ?!??! Eller jo. Det kan allvarligt skada både ekonomi, förhållanden och ryggar, men de skiter jag i nu ; ) Syrran ska möta upp oss en sväng och det ser jag verkligen fram emot! Mer än lovligt länge sedan jag såg henne nu.


Ibland, som nu, längtar jag till ett av mina favoritställen i Falun.

Senare idag har jag och Linnea Musiklektion och efter det ska jag ta mig vidare till kören. Fullt schema idag. Bra de, då hinner man liksom inte tänka så mycket, vilket jag nog gjort alldeles för mycket den senaste tiden. Dessa perioder blir elefonen och alla måsten mina största fiender, som oöverkomliga hinder. Men egentligen vet jag att det är mig själv och mina tankar som gör det. Jaja, detta skulle bli ett alldeles för långt inlägg och jag ska förtsätta på detta. Nu: mot dagens göranden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0