Blge

Idag har jag gjort näst intill allt jag planerade på morgonen. Förutom dammsugning och hårfärgning... men det är inte hela världen. Jag har till och med svarat i telefonen fastän jag inte kände igen numret, kanonbra för att vara mig! :D En bonus var också att Therese kom förbi på en kopp kaffe, mycket uppskattat!

Nä, nu har jag försökt hitta en gammal bild som jag kan ha bara för att ha en bild i inlägget. Det har inte lyckats så bra och jag är trött så jag skiter i det och berättar om vad som händer i morgon istället.

I morgon bär det av mot Malin, Sixten och Mats i Borlänge!!! <3 Har packat ner både badkläder och täckbyxor, finkläder och mysbyxor, så nu kan allt hända :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, den gick bra. Frågan är bara hur bra. Vi får se när de ringer tillbaka om det blir en till intervju eller inte. Det är väl två av 8 som ska gå vidare från den här intervjun..



Håll tummarna! :)

2011-02-16 @ 14:23:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0