Sova bör man annars dör man.. känns det som.

Gårdagen tillbringade jag med min världs bästa mamma! På kvällen tog jag och Linnea oss till Jannica för lite trevligheter, förfest. Jannicas syster joinade oss lite senare, och jag fick träffa en riktigt fin kissekatt. Jag vill också ha! I alla fall så drog vi ut på stan och hamnade på excet, grymma lokaler, riktigt snyggt faktiskt,  men annars var det inte mycket att hänga i julgranen.

Linnea och jag drog rätt snabbt, men innan jag åkte hemåt svängde jag förbi Dubliners för att träffa Ida, Crille, och Idas familj. Det visade sig bli riktigt trevligt och jag var inte hemma förrän vid 6 på morgonen. Vaknade så klart vid 9 tiden för att sedan inte kunna somna om. Alldeles för lite sömn.

En av mina favoritblommor, och morfars gamla kaffekvarn som jag fått av honom. Gillar!

Så idag har jag sytt, städat, tittat på "på spåret" och "det okända". Lagat lite mat. Tyvärr så har jag inte känt mig så fit for fight som jag skulle önska. Alltså blev det inget pysslande med Therese som annars var planerat för dagen. Och nyligen åt jag nog för fort för nu har jag grymt ont i magen. Men, de går la över det med, som (nästan) allting annat.

Sydde ett I-pod fodral så att hörlurarna inte ska trassla ihop sig i väskan. Bra. Har tängt göra det i ett år nu, sedan mitt förra försvann. Som tur var var det bara fodralet som jag slarvade bort, inte själva i-poden. : )


Nu börjar jag känna mig lite lugnare, och... sömnig? Kan göra ett försök att slapna av lite så får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0