Någon slags kris

Solen skiner idag, här i Göteborg. Det ser sådär underbart "vårigt" ut utanför fönstret och då känns det som att man måste gå ut en sväng, en liten sväng i alla fall. Men.. nej. Inte nu. Jag har precis gjort ordning mig för dagen trots att jag vaknade för ca 3 timmar sedan. Det känns som att jag aldrig vill sova, eller alltid vill sova, kan inte prioritera vad jag ska göra om dagarna även om jag vill göra så mycket som möjligt nu innan jag börjar jobba igen på måndag. Men.. .det är bara dumt, jag blir istället som handlingsförlamad.

Att börja jobba... ja jag kommer åt minstonne se fram emot helgerna och kanske ta vara på min lediga tid lite bättre? Vem vet.

Jag byttte till mina andra glasögon idag, men jag är inte helt nöjd med dem. De är liksom... stora med tjocka kanter, och glider längre och längre ner på näsan.. sakta men säkert. Nog ingen bra idé att yoga i dem. När jag nu kommer igång med det igen.

Allmäntillståndet då? Kan det vara 25-års krisen som är här? Identitets-kris känns det åtminstonne verkligen som.

Nu har jag kverulerat färdigt för denna gången. Tack och hej! 

Kommentarer
Postat av: Wiildcätz

Hahaha, många bra tankar har du ser vi ;)

2011-02-19 @ 16:12:47
URL: http://wiildcatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0