F ffff.... f..f..f......f..f.....

Försöker mig på att ta ett bareé ackord på gitarren. Ett F. Ja, jag kan säga att det låter bättre och bättre, och faktiskt så blir det en riktigt bra klang om jag får tid på mig att sätta fingrarna och koncentrera mig på det. Men sen... om jag ska göra det snabbt och byta mellan ackord så låter de som... skit. Så det ska jag öva på här framöver. Jag kan i alla fall säga att jag blivit några 100 procent bättre nu än för någon vecka sedan!!! :D

Det har varit en bra dag idag. Fått en hel del gjort under dagen, och sedan träffade jag L-M, Heidi och Ellen på panduro <3. Hemma blev det pizza, californication, solsidan, kaffe och nu: Familjen annorlunda. Mycket tv tittande märker jag, men det får det vara ibland.


Creepy bild, men...
Jag kan avsluta med att skriva, att om man blir så här glad av att ha en ring i nosen så ska jag ta en på en gång jag känner att min lilla snuva gett med sig. Så det så!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman ! Alltid lika kul och inspirerande att läsa dina texter! Älskar dig gumman. puss mamma

2011-03-29 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0