Sssswisch

Tiden går fort. Riktigt fort. Jag tyckte precis att det var i början på sommaren 2011, då jag flyttade till eget rum, och nu är det mitten på december. Snart julafton, mellandagar, nyår och innan man vet ordet av så är det  sommar 2012. Ssswisch.
Tänka sig! Snart fem år i Göteborg. Mycket har hänt. Bland annat har jag fyllt 21, 22, 23, 24, 25 och snart 26 år. Jag är rätt nyfiken på vad livet kommer ge här framöver må jag säga. Ska jag fylla 27 i denna stad?
För snart fem år sedan bodde jag i det vänstra gula huset,
idag bor jag i det högra gula huset.

I fredags skulle Jag, John Ida och Crille (och några till ...) på Motörhead. Lite förfest, och sedan iväg till Lisebergshallen! 3,5 låtar. Ja, tre och en halv låt hann vi med, sen var det slut. Och vi kan inte ens skylla på vinden som annars ställde till det i göteborgs-traffiken. Som Ida sa: "faaaaan att man alltid ska vara så sugen på akohooool!" för det var faktiskt förfesten som drog ut liiite på tiden.
Ida och Jag på g

Bästa bilden jag fick, bra va? Grymmaste kameran och bästaste platsen ...


Nu idag har jag pluggat och pluggat, och tentat. Tror det gick okej, återstår att se när jag får tillbaka tentan rättad. Jag försökte även tvätta lite men hann inte med mer än en maskin som hann bli halvtorr (har tvätt i hela lägenheten nu) eftersom någon tydligen kollade fel på tiden och lade i en maskin percis när jag skulle börja min tid. Sjukt intressant, va? Nu ska jag i alla fall stänga av musiken som jag har på i lägenheten för att plugga ännu lite mer. Har nämligen engelskatentamen i morogn förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, bättre bild på Motörhead än vad jag fick i alla fall! Det var bra så länge det varade åtminstone ;)

2011-12-13 @ 06:34:22
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0