Energi

Jag har fått lite livs-energi igen. Jäklar vad efterlängtat och behövligt! Att det kom nu är nog en kombination av att jag inte har något skolarbete hängande över mig percis NU, att jag har träffat några av mina fina vänner de senaste dagarna, och att jag har haft tid till att skapa.
I måndags träffade jag LM och Ellen för lite julkäk, snack och myssel. (Det var meningen att jag skulle skriva pyssel där, men myssel fungerar ju också... liksom som mys-pyssel?!) I tisdags träffade jag Linnea för gott snack, god mat och ännu mer skapande. Idag kom Magnus och syster min på middag, spel och film. Robin tittade förbi en sväng också. I löööv att ha tid till att träffa mina fina vänner. Att bara vara eller kanske laga mat, skapa, titta film, snacka skit, eller hitta på någont knasigt spontankul. Tack för att ni finns!
I morse vaknade jag med en känsla av att "NU ska jag ta tag i lägenheten och fixa ordning lite", och det gjorde jag. För andra kanske det inte märks så stor skillad eftersom jag mest ordnade om i kartonger, flyttade om sladdar och sådant, men för mig gjorde det mycket! I morgon ska jag fortsätta lite hade jag tänkt.
Nu börjar jag bli trött. Ska läsa lite (om jag hinner) innan jag somnar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0