Mysigt...

...att vakna med en tennisboll i halsen, bomull i näsan och knaster i öronen.
Eller inte. Hej förkylning!

Jag har fått dille på persokor/nektariner. Mmmmm!!! Just nu har de extrapris på dem i en närliggande butik också, lovely. En go vän introducerade mig för en smörgås med jordnötssmör och persika på. Blev snabbt till en lätt craving, så jag har kommit på att jag inte ska ha jordnötssmör hemma så ofta. Bara när jag absolut vill lyxa till det ; ) Men, nektarinerna kommer jag unna mig så länge jag nu känner för det!

Igår kom syrran över, och senare LM. Vi åt jäkligt goda vitlöksbröd, grekisk sallad, popcorn, godis... och kollade på ett par grymt mysiga filmer. Damernas detektivbyrå och P.S I love you. En bra fredagkväll helt enkelt!

En annan positiv filmupplevelse var de engelska versionerna av Wallander-filmerna. Gillart! Dock kändes det lite märkligt att stads- och personers namn var svenska, så klart, men uttalades på engelska. I stort är det bekväma filmer att se, duktiga skådepspelare och fina bilder.

Det var skönt att sova till man vaknade idag. När jag jobbar går jag upp kl 04:30. Det har bara gått tre dagar än så länge så har inte hunnit vänja mig vid det riktigt. Dock gick det över förväntan och att arbeta med städning kan vara roligt, speciellt när jag vet att det är över en kort period. I september startar ju min utbildning! : )






Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag jobbar tyvärr på onsdagen. Men vi kan väl höras längre fram och se om vi kanske hinner ses någonting under kulturkalaset iaf :)

2011-08-15 @ 15:49:07
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0