Koppar och kreativitet

Här om dagen var LM och jag på ett loppis där vi båda fastnade för samma muggar. Jag får äran att dricka ur dem när jag besöker henne, men idag, om det går enligt planen, ska vi inviga dem här hemma hos mig med varm choklad med vispgrädde på. Mums!



Jag umgås friskt med LM och kreativiteten flödar. Jag stickar, syr, klipper, klistrar, lagar, mojsar, gojsar.. ja ni förstår? Full fart på de kreativa delarna av mina geniknölar för tillfället.
----------

För övrigt kan jag berätta att förkylningen verkar sitta i lite fortfarande, men det är ingen fara. Tennisbollen i halsen är borta och nu återstår bara en liten taggtråd i halsen, lite knaster i öronen... samt att bomullen som förr satt i näsan har flyttat upp en våning till hjärnan. Får se när det släpper :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0