Idag...

...har jag tränat. Så jäkla skönt!!! Har även varit ett par timmar hos Therese, hämtat saker i "huset" och sedan käkat pannkakor hos LM. Nu lyssnar jag på horror pops och bloggar. Bra dag. : )
-----------
Annars kan jag meddela att jag fortfarande gillar min nya frissyr, men att jag måste finjustera lite när jag får tillgång till rakaparat och en bra spegel, så jag kan ta till saxen lite själv. Det viktigaste är nog att få lite mer avrakat för jag tycker formen är lite knas...
----------
Här nedan följer lite pics! : )
Sticka, sticka liten socka.
...
...
... Den mästerliga fotografen är LM!
LM och jag hade roligt på Liseberg!
Längtar efter den karln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0